Atura, Can of Bliss, Circuit Hour & Nebita - Yeah, Right​!​!​!

from All Nighter Vol. 4 by FORM

/

lyrics

[Prelude: Can of Bliss, Atura, Circuit Hour and Nebita]
Yo, dudes! This is the song, this is a song right here. I just made the best song. Okay, he- he- ready? One, two, three... four... go
I am the man... I have the plan...
I am in the can... With this man... And this guy's a stan...
Oh no, Jesus fuck! What the fuck? Fuck you, Sean. This sucks
Sean... Are... Are you br- Do you have a brain worm?
Sean Lyman... Dude, what the fuck? Get your head in the game, dog! Jesus...
You stupid bitch. I bet your teeth are soft
If we were playing Murder, I would KOS Tango, because you're Tango and you SUCK!
What the fuck is your problem, guys? I mean... that was just rude. We only have like five minutes to finish this whole thing, i mean, like... W-W-W-What do you think we should do?
Alright, hold on, I got a beat...

[Intro: Nebita, Circuit Hour and Can of Bliss]
What's going on?!
Circuit Hour, yolo swag
And I'm Can of Bliss, but I don't have my own beat tag... Ahaha!

[Verse 1: Can of Bliss]
Soft teeth in my mouth, punch my face till they fall out
Murder me in clue and tell everyone it’s blue Tango now
Just in the kitchen but I can’t say it out loud
Hunters in my area so I better not make a sound
I’m not really tryna get on TTT
But how much longer do you wanna play with me?
Well I'mma get a DNA test and find out
Yeah I'mma get a DNA test and find out
Find out! Find out!
Get a DNA test and find out!
Get a DNA test and find out!
Get a DNA test and find out!
Get a DNA test and find out!
Get a DNA test and find out!
Get a DNA test and find out!

[Chorus: Circuit Hour]
I don't wanna go without you
I don't wanna go without you
I don't wanna go without you

[Bridge: Nebita]
I don't wanna go without you, want you 'round me all the time
I can't even think without you, cause my brain's a fuckin' mine
I've got no regrets except for when I'm wasting all my time
Did I really fuck around and just rhyme the word "time" with "time"?
I don't wanna go without you, want you 'round me all the time
I can't even think without you, cause my brain's a fuckin' mine
I've got no regrets except for when I'm wasting all my time
Time, time, time.

[Verse 2: Nebita]
I don't give a fuck about what you gotta say
(I don't wanna talk if you don't follow me on Twitter)
Maybe might just fuck around and sleep all fucking day
(I just came back from the show, shit was a heavy hitter)
Broke all of my fucking screens but that's okay
(Hundred forty hours on Super Smash, what about it?)
Didn't need all of my money anyway
(Shut down your computer, open your window and shout it)

[Verse 3: Atura]
Spamming me on discord till I join the group call
I tried seltzer water once I can’t stand that shit at all
Train hopping in Boston with my friends by my side, yeah
Sunday on the pot with George his eyes are on the fly, yeah
Wish this was everyday, never run out of shit to say
Staying up till we hit the hay, hanging with the bro, Catorce
Spill nachos on the ground, it’s not our problem now
Just leave them to be found, head out at the speed of sound

[Outro: Atura, Nebita, Can of Bliss]
Wow, Gabe... That was so good
Gabe, dude, what? You killed that shit! I didn't expect that shit at all!
Well, wait, what about the parts that I did?
Nah, fuck you, Sean. Your teeth are soft, you little bitch. Go fuck yourself
Man, who even are you, Sean Lyman? If that is your real name... it sounds like "lie, man"
Alright, you know what? Fuck it. That's it. Gun.

credits

from All Nighter Vol. 4, released February 26, 2020

license

all rights reserved

tags

about

FORM

FORM is a community of online creatives.

We're striving to bring the modern grassroots electronica community closer together.

contact / help

Contact FORM

Streaming and
Download help

Redeem code

Report this track or account

If you like FORM, you may also like: